آمار کلی

۱-نحوه درخواست خدمت

۲-میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

۳-میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

۴-میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

۵-میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

۶-میزان رضایت ازامکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

۷-میزان رضایت ازبه موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما

۸-میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی‌گیری وضعیت درخواست‌ها در روند دریافت خدمت

ارسال


مشاهده نتایج نظرسنجی


آمار کلی
اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
وضعيت تاهل : 
متاهل مجرد
سن : 
تحصيلات : 
شغل : 

تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی برای نمونه‌برداری و تحلیل آفات کافی هستند؟

سازمان در ارتقای فرهنگ مصرف سموم به شیوه‌ای ایمن و اصولی موفق عمل کرده است؟

مشارکت کشاورزان در اجرای طرح‌های مبارزه با آفات مناسب است؟

اطلاع‌رسانی‌های سازمان در زمینه آفات و بیماری‌های گیاهی کافی و به‌موقع است؟

آموزش‌های ارائه‌شده به کارشناسان قرنطینه مؤثر و کاربردی بوده‌اند؟

فرایندهای صدور مجوز و گواهی‌های بهداشت گیاهی به‌درستی مدیریت می‌شوند؟

همکاری بین واحدهای مختلف سازمان برای کنترل آفات رضایت‌بخش است؟

برنامه‌های پیشگیرانه سازمان در کاهش خسارات ناشی از آفات مؤثر بوده‌اند؟

بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در مبارزه با آفات در سازمان جدی گرفته می‌شود؟

کارکنان به اندازه کافی در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های سازمان مشارکت دارند؟

ارسال


مشاهده نتایج نظرسنجی


6.1.13.0
گروه دورانV6.1.13.0