۱-نحوه درخواست خدمت

۲-میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

۳-میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

۴-میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

۵-میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

۶-میزان رضایت ازامکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

۷-میزان رضایت ازبه موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما

۸-میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی‌گیری وضعیت درخواست‌ها در روند دریافت خدمت

ارسال


6.1.13.0
گروه دورانV6.1.13.0