|
|
|
۱-نحوه درخواست خدمت
|
|
|
|
۲-میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
|
|
|
|
۳-میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت
|
|
|
|
۴-میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
|
|
|
|
۵-میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری
|
|
|
|
۶-میزان رضایت ازامکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری
|
|
|
|
۷-میزان رضایت ازبه موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
|
|
|
|
۸-میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها در روند دریافت خدمت
|
|
|
|
|
ارسال
|