این سازمان در جهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه‌های فنی و اجرایی نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید.

لذا:

  •     در جهت خدمت‌رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان نظرسنجی را درسایت فراهم نموده است.
  •     در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما ، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
  •     اصلاح و بهبود روش‌های ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
  •     اهمیت به اطلاع‌رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه‌ها و ....درسایت سازمان یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان مطرح‌شده است.
  •     دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آن‌ها درسایت سازمان فراهم‌شده است.
  •     زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@ppo.ir و پاسخگویی به آن‌ها ایجادشده است.

 

 

 


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0