- تارنمای سازمان حفظ نباتات کشور خدمات متنوعی را در بخش «میز خدمت الکترونیک» برای متقاضیان دریافت خدمات از سازمان فراهم کرده است که شامل تمامی سامانه های مورد نیاز متقضایان خدمات از سازمان با کارکردهای مختلف میشود. همچنین در این بخش راهنمای استفاده از این خدمات و نیز برای ارزیابی خدمات عرضه شده، بخش نظرسنجی نیز در این قسمت قرار داده شده است. میز خدمت هم در این قسمت به ارائه خدمات مختلف به کاربران میپردازد.
- امکان ثبت انتقاد، پیشنهاد و شکایت را برای شما متقاضیان گرامی در قالب میز خدمت الکترونیک در صفحه اصلی سایت فراهم کرده است.
- در منوی درباره سازمان بخش «معرفی مدیران» با اطلاعات تماس مدیران ستادی سازمان واطلاعات تماس مدیران استانی قابل دسترس است
- به محض ثبت درخواست، سعی میشود در کوتاهترین زمان ممکن (باتوجه به زمان بندی های پیش فرض) نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری شود.
- تارنمای سازمان حفظ نباتات در صورت برقراری خدمات زیرساختهای ارتباطی بهصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان است و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاعرسانی خواهد شد.
- زمان از دسترس خارج شدن سامانه های مورد استفاده برای خدمات از قبل اطلاعرسانی خواهد شد.
- همچنین تارنمای سازمان دارای امکانات زیر است و شما میتوانید بهصورت تمام وقت از این امکانات استفاده کنید:
• اطلاعات تماس و ارسال نمابر
• بخش پرسشهای متداول
• آرشیو اخبار
• آرشیو تصاویر و گزارشهای تصویری
• بخش نظرسنجی
• قوانین و مقررات مرتبط با دستگاه
• آگهیهای مناقصات و مزایدهها در صفحه اصلی
• دستهبندی خدمات دستگاه به شیوهای مناسب
• امکان ارائه انتقاد، پیشنهاد، و شکایت در تارنما
•امکان استفاده توسط افراد کم توان
• و...