به گزارش روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، در جریان برگزاری همایش ملی قرنطینه و بهداشت گیاهی که به میزبانی سازمان حفظ نباتات کشور و با حضور مدیران ستادی و استانی در حال برگزاری است، پیام غلامرضا نوری، وزیر جهاد کشاورزی خطاب به شرکتکنندگان در این همایش قرائت شد.
این پیام توسط دکتر مریم جلیلیمقدم، رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، قرائت گردید و در آن بر نقش راهبردی قرنطینه و بهداشت گیاهی در صیانت از تولیدات کشاورزی و ارتقای امنیت غذایی کشور تأکید شده است.