به گزارش روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، مریم جلیلیمقدم رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در جلسه شورای مدیران این سازمان، ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان در ایام جنگ رمضان، از روحیه مسئولیتپذیری و غیرت مثالزدنی همکاران در انجام مأموریتهای سازمانی تقدیر کرد.
وی با اشاره به اهمیت همدلی و هماهنگی در پیشبرد برنامهها گفت: قدرت و کارآمدی هر سازمان به میزان انسجام میان معاونتها، مدیران و دفاتر تخصصی آن بستگی دارد و هرچه این همگرایی بیشتر باشد، تحقق اهداف سازمانی نیز با سرعت و کیفیت بالاتری انجام خواهد شد.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور همچنین به رضایت انجمنها، تشکلهای بخش خصوصی و تجار از عملکرد دفاتر تخصصی سازمان اشاره کرد و آن را نشانهای از تعامل سازنده با ذینفعان و حرکت در مسیر تسهیل امور و ارتقای خدمات تخصصی دانست.
جلیلیمقدم در ادامه با تأکید بر اهمیت تعامل بینسازمانی افزود: اقتدار سازمانی در کشور تا حد زیادی وابسته به میزان همکاری و تعامل مؤثر با سایر دستگاهها و نهادهای مرتبط است و این تعامل میتواند زمینهساز اجرای بهتر مأموریتها و سیاستهای بخش کشاورزی باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد، اقدامات و برنامهریزیهای ستاد سازمان نقش مستقیمی در کیفیت اجرای برنامهها در استانها دارد و هرچه سیاستگذاریها و برنامههای ستادی دقیقتر و منسجمتر باشد، نتایج آن در عملکرد استانها نیز بهصورت ملموستری نمایان خواهد شد.