شناسنامه خدمات

سازمان حفظ نباتات

نام خدمت کلان

ارائه تائیدیه صادرات و واردات نهاده‏ های حفظ نباتات

شناسه خدمت کلان

13012480000

نام خدمت

صدور تأییدیه واردات عوامل کنترل بیولوژیک و آفت کشهای غیرشیمیایی

شناسه خدمت

13012480100

زیرگروه خدمت

امور اقتصادي، بازرگاني و نيروي انساني

نوع خدمت(از نظر ارتباطات دولت با مردم و کسب و کارها)

G2B دولت به کسب و کارها

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

ملی (خدمتی که فقط در ستاد دستگاه ارایه می شود)

آیا خدمت در میز خدمت حضوری نیز ارائه میشود؟

بله

آیا خدمت منجر به صدور مجوز میشود؟

بله

شرح خدمت

 

این مجوز به متقاضي حقوقی واجد پروانه معتبر واردات عوامل کنترل بیولوژیک، فرآورده ها و تجهیزات کنترل غیرشیمیایی با مسؤوليت شخص مسؤول فنی اجازه می دهد نسبت به واردات و توزیع عوامل كنترل بيولوژيك و فرآورده ها و تجهیزات كنترل غيرشيميايی آفات گیاهی مجاز مطابق تعاریف موضوعه مندرج در ضوابط موضوعه، با رعايت ضوابط سازمان حفظ نباتات اقدام نمايد. منظور از عوامل كنترل بيولوژيك آفات شامل میکروارگانیسم ها (باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها، پروتوزوآها و نماتدها)، ماکروارگانیسم ها (حشرات و کنه های انگل واره و شکارگر)، فرآورده ها و تجهيزات كنترل كننده غيرشيميايی آفات شامل مواد بیوشیمیایی، گیاه پایه و ضمايم مربوط به كاربرد آنها، تله ها، كارتها و نوارهای رنگی، لورها و جلب کننده ها و هورمون های گیاهی (تنظیم کننده های رشد گیاهی)

مدارک مورد نیاز برای خدمت

 

تصویر پیش فاکتور, تصوير برابر اصل نمايندگی رسمی از شركت معتبر توليدكننده, تصوير نامه تاييديه برچسب دارای تاريخ معتبر, اطلاعات فني (Specification) و ايمني (SDS), تعهدنامه محضری

مبدا دریافت و آغاز خدمت

تقاضای گیرنده خدمت

روش ارایه خدمت

الکترونیکی

آدرس سامانه در صورت وجود

etrade.maj.ir

آدرس خدمت در سامانه mardom.ir

لینک خدمت

بیانیه سطح توافق خدمات فایل SLA

اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
وضعيت تاهل : 
متاهل مجرد
سن : 
تحصيلات : 
شغل : 

آیا از نحوه ارایه این خدمت رضایت دارید؟

نحوه درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

میزان رضایت از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

میزان رضایت از بموقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهاد های شما

میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها در روند دریافت خدمت

تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای درخواست خدمت

ارسال


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0