شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 459
دکتر علائی مقدم مطرح کرد:
نقش استراتژیك سازمان حفظ نباتات كشور در بالا رفتن راندمان تولید
جلسه شورای مدیران سازمان حفظ نباتات کشور با حضور رئیس ، معاونین و مدیران در سالن غدیر سازمان حفظ نباتات کشور برگزار شد.

جلسه شورای مدیران سازمان حفظ نباتات کشور  با حضور رئیس ، معاونین و مدیران در سالن غدیر سازمان حفظ نباتات کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفظ نباتات کشور، دکتر علایی مقدم ضمن تشکر و قدر دانی از کلیه معاونین و مدیران ستادی و استانی سازمان در برگزاری منظم و منسجم همایش وبیتاری با سرویس فدارال حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه بر پیگیری مصوبات همایش و به نتیجه رساندن آن تاکید نمود.

 

 

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه مدیران حفظ نباتات استانها و مجموعه های حفظ نباتات شهرستانها در خط مقدم مبارزه با عوامل خسارت زا نقش مهم اساسی دارند اظهار داشت: نقش مدیران و کارشناسان استانی در مبارزه با عوامل خسات زای گیاهی در مرحله داشت علی الخصوص در بحث مبارزه با سن و ملخ بسیار چشمگیر است و با تعامل با مجموعه ستاد سازمان با توجه به شرایط کنونی در حفظ حداکثری محصولات تلاش مضاعف می طلبد.

 

وی ادامه داد: معاونین و مدیران فنی نیز با گزارش گیری های منظم و تدوین دستورالعمل ها و رصد و پایش موضوعات مهم استانها برنامه ریزی لازم در این خصوص داشته باشند.

 

دکتر علائی مقدم تلاش برای اقتدار ملی در تامین امنیت غذایی را یکی از وظایف مهم سازمان بر شمرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و وابستگی به واردات کشور به خوراک دام  مجموعه معاونت قرنطینه و بهداشتی گیاهی در خصوص تأمین نهاده‌های دامی در کشور با تحلیل خطر و تدوین ضوابط و استانداردها بر سلامت محموله‌های وارداتی نظارت کامل داشته باشند.

 

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور بر نقش اساسی سازمان بر راندمان تولید اشاره کرد و گفت: نظارت بر سلامت و بهداشت محصولات کشاورزی با منشا گیاهی از بسترهای کشت، زمان داشت تا صادرات تاثیر مستقیم بر بالا رفتن راندمان تولید در کشور دارد.

 

دکتر علائی مقدم با بیان این مطلب که برنامه هفتم سندی بالادستی است که قابلیت اجرایی در اخذ بودجه دارد گفت: کمیته تدوین برنامه هفتم توسعه تشکیل شده و مدیران می بایست با ارسال به موقع موارد مرتبط به حوزه کاری در این مهم نقش اساسی ایفا نمایند.

 

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به شعار سال، تولید، اشتغال زایی و دانش بنیان گفت: درراستای شعار سال بحث مبارزه با عوامل خسارت زا باید به صورت دانش بنیان نیز برنامه‌ریزی شود که تحقق این امر مستلزم تعامل با شرکت‌های دانش بنیان می باشد.

 

گفتنی است درابتدای این جلسه مدیران بخش های مختلف سازمان گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0