شناسنامه خدمات

سازمان حفظ نباتات

نام خدمت کلان

ارائه مجوز واحد‏های حفظ نباتات

شناسه خدمت کلان

13012478000

نام خدمت

صدور یا تمدید مجوز فعالیت واحدهای قرنطینه ‏ای گیاهی

شناسه خدمت

13012478123

زیرگروه خدمت

امور اقتصادي، بازرگاني و نيروي انساني

نوع خدمت(از نظر ارتباطات دولت با مردم و کسب و کارها)

G2B دولت به کسب و کارها

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

ملی (خدمتی که فقط در ستاد دستگاه ارایه می شود)

آیا خدمت در میز خدمت حضوری نیز ارائه میشود؟

خیر

آیا خدمت منجر به صدور مجوز میشود؟

بله

شرح خدمت

 

حوزه فعالیت این واگذاری به منظور استفاده از توانمندی های بخش غیر دولتی در امور فعالیت های قرنطینه گياهي كشور، شامل ثبت الکترونیک درخواست صادركنندگان محموله هاي گیاهی، انجام عمليات نمونه برداری و بررسی های آزمایشگاهی محموله هاي صادراتي قبل از صدور گواهی بهداشت گياهي ، نمونه برداری و بررسی های آزمایشگاهی محموله هاي گياهي وارداتي با ريسك قرنطينه اي كم، متوسط و زياد قبل از ترخیص و انجام نمونه برداری و بررسی های آزمایشگاهی نهالستان ها و باغات مادری کشور، نیازمند کلينیک ها و آزمایشگاه های توانمندی است که قبلا صلاحیت آنها به تائید سازمان حفظ نباتات و معاونت قرنطینه و بهداشت گیاهی رسیده باشد.

مدارک مورد نیاز برای خدمت

 

پروانه بهره برداری کلینیک گیاهپزشکی, آخرین مدرک تحصیلی مسئول فنی کلینیک گیاهپزشکی, پروانه اشتغال به کار مسئول فنی کلینیک گیاهپزشکی, فرم بررسی تجهیزات و پرسنل کلینیک گیاهپزشکی

مبدا دریافت و آغاز خدمت

تقاضای گیرنده خدمت, تشخیص دستگاه

روش ارایه خدمت

غیر الکترونیکی

آدرس سامانه در صورت وجود

 

آدرس خدمت در سامانه mardom.ir

لینک خدمت

بیانیه سطح توافق خدمات فایل SLA

اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
سن : 
تحصيلات : 

آیا از نحوه ارائه این خدمت رضایت دارید؟

نحوه درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

میزان رضایت از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

میزان رضایت از بموقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهاد های شما

میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها در روند دریافت خدمت

تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای درخواست خدمت

ارسال


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0