شناسنامه خدمات

سازمان حفظ نباتات

نام خدمت کلان

ارائه مجوز واحد‏های حفظ نباتات

شناسه خدمت کلان

13012478000

نام خدمت

ابطال مجوز تاسیس شرکت توزیع و پخش آفت‏کش‏های گیاهی شیمیایی و غیرشیمیایی

شناسه خدمت

13012478120

زیرگروه خدمت

امور اقتصادي، بازرگاني و نيروي انساني

نوع خدمت(از نظر ارتباطات دولت با مردم و کسب و کارها)

G2B دولت به کسب و کارها

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

ملی (خدمتی که فقط در ستاد دستگاه ارایه می شود)

آیا خدمت در میز خدمت حضوری نیز ارائه میشود؟

بله

آیا خدمت منجر به صدور مجوز میشود؟

بله

شرح خدمت

 

با توجه به ماهیت حاکمیتی این مجوز و حسب وظایف قانونی و قرار گرفتن موضوع در حوزه تخصصی کنترل آفات و نظر به اهمیت موضوع سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر تدارک، تولید، توزیع، بسته بندی و توزیع انواع آفتکش های کشاورزی و در راستای حفظ محصولات کشاورزی از گزند عوامل خسارتزای گیاهی، صدور این مجوز به لحاظ نوع و ماهیت صریحاً بر عهده سازمان حفظ نباتات قرار گرفته است و به متقاضي با مسؤوليت شخص مسؤول فني اجازه مي¬دهد نسبت به توزیع آفت کشهای مجاز شيميايی کشاورزی مطابق تعاریف موضوعه مندرج در ضوابط موضوعه، با رعايت ضوابط سازمان حفظ نباتات اقدام نمايد. لازم به ذکر است که درصورت تأييد صلاحيت متقاضي پس از طي مراحل قانوني، پروانه صادر خواهد شد ودر صورت رعایت نکردن قوانین و ضوابط حفظ نباتات پروانه لغو می گردد.

مدارک مورد نیاز برای خدمت

 

اخذ گزارش تخلف و عدول متقاضی از ضوابط و مفاد مواد ذیربط قانون و آئین نامه اجرایی حفظ نباتات , استناد به ماده 44 آئین نامه اجرائی حفظ نباتات و تبصره واحده ی آن

مبدا دریافت و آغاز خدمت

تقاضای گیرنده خدمت

روش ارایه خدمت

الکترونیکی

آدرس سامانه در صورت وجود

semak.maj.ir

آدرس خدمت در سامانه mardom.ir

لینک خدمت

بیانیه سطح توافق خدمات فایل SLA

اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
سن : 
تحصيلات : 

آیا از نحوه ارائه این خدمت رضایت دارید؟

نحوه درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

میزان رضایت از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

میزان رضایت از بموقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهاد های شما

میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها در روند دریافت خدمت

تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای درخواست خدمت

ارسال


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0