شناسنامه خدمات

سازمان حفظ نباتات

نام خدمت کلان

ارائه مجوز واحد‏های حفظ نباتات

شناسه خدمت کلان

13012478000

نام خدمت

ابطال پروانه ساخت و فرمولاسیون سموم شیمیایی کشاورزی و هورمون‏های گیاهی داخلی (فرمولاسیون سموم و هورمون)

شناسه خدمت

13012478135

زیرگروه خدمت

امور اقتصادي، بازرگاني و نيروي انساني

نوع خدمت(از نظر ارتباطات دولت با مردم و کسب و کارها)

G2B دولت به کسب و کارها

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

ملی (خدمتی که فقط در ستاد دستگاه ارایه می شود)

آیا خدمت در میز خدمت حضوری نیز ارائه میشود؟

بله

آیا خدمت منجر به صدور مجوز میشود؟

بله

شرح خدمت

 

در صورت عدم رعایت موارد زیر:1-عدم رعایت و اجراء مقررات ،ضوابط و دستورالعمل های صادره از سوی سازمان حفظ نباتات که منجر به بروز هرگونه خسارت به محصولات کشاورزی،سلامت انسانها،موجودات ومحیط زیست شود. 2-عدم توجه متقاضی به مسئولیت های خود در خصوص پایداری کیفیت و تاثیر مطلوب محصولات تولیدی موضوع پروانه صادره (بر اساس استاندارد های معتبر بین المللی و مورد پذیرش هیات نظارت بر سموم کشور )اقلام تا پایان تاریخ انقضاء 3-عدم اعلام قبلی هر گونه تغییر آدرس شرکت و تعویض مسئول فنی به سازمان حفظ نباتات 4-عدم رعایت مفاد مواد ذیربط قانون و آئین نامه اجرایی حفظ نباتات

مدارک مورد نیاز برای خدمت

 

اخذ گزارش تخلف و عدول متقاضی از ضوابط و مفاد مواد ذیربط قانون و آئین نامه اجرایی حفظ نباتات , استناد به ماده 44 آئین نامه اجرائی حفظ نباتات و تبصره واحده ی آن

مبدا دریافت و آغاز خدمت

تقاضای گیرنده خدمت

روش ارایه خدمت

غیر الکترونیکی

آدرس سامانه در صورت وجود

 

آدرس خدمت در سامانه mardom.ir

لینک خدمت

بیانیه سطح تو افق خدمات فایل SLA

اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
سن : 
تحصيلات : 

آیا از نحوه ارائه این خدمت رضایت دارید؟

نحوه درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

میزان رضایت از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

میزان رضایت از بموقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهاد های شما

میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها در روند دریافت خدمت

تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای درخواست خدمت

ارسال


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0