شناسنامه خدمات

سازمان حفظ نباتات

نام خدمت کلان

ارائه مجوز سنتز و تولید مواد اولیه آفتکش‏ های گیاهی (شیمیایی و غیرشیمیایی)

شناسه خدمت کلان

13022482000

نام خدمت

صدور مجوز تولید روغن‏های آفت‏کش‏های گیاهی (شیمیایی و غیرشیمیایی)

شناسه خدمت

13022482101

زیرگروه خدمت

كشاورزي، جنگلداري، ماهيگيري و شكار

نوع خدمت(از نظر ارتباطات دولت با مردم و کسب و کارها)

G2B دولت به کسب و کارها

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

ملی (خدمتی که فقط در ستاد دستگاه ارایه می شود)

آیا خدمت در میز خدمت حضوری نیز ارائه میشود؟

بله

آیا خدمت منجر به صدور مجوز میشود؟

بله

شرح خدمت

 

با توجه به ماهیت حاکمیتی این مجوز و حسب وظایف قانونی و قرار گرفتن موضوع در حوزه تخصصی کنترل آفات و نظر به اهمیت موضوع سیاست گذاری ،برنامه ریزی و نظارت بر تدارک انواع آفتکش های کشاورزی و در راستای حفظ محصولات کشاورزی صدور این مجوز به لحاظ نوع و ماهیت صریحا بر عهده سازمان حفظ نباتات قرار گرفته است و به متقاضی با مسئوولیت شخص مسئول فنی اجازه داده میشود نسبت به تولید روغن های کشاورزی و توزیع آنها،با رعایت ضوابط سازمان حفظ نباتات اقدام نماید.لازم به ذکر است که در صورت تایید صلاحیت متقاضی پس از طی مراحل قانونی،پروانه صادر خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای خدمت

 

درخواست کتبی, آگهی آخرین تغییرات شرکت, اساسنامه شرکت, معرفی شخص واجد صلاحيت برای احراز تصدی مسؤول فنی, مدارک شخص واجد صلاحيت برای احراز تصدی مسؤول فنی مطابق ضوابط موضوعه, پروانه تاسیس و بهره برداری از سازمان صنعت معدن تجارت استان, تصویر آگهی روزنامه رسمی تشکیل شرکت متضمن درج اعضاءهیئت مدیره و دارنده یا دارندگان حق امضاء, تاییدیه اداره کل حفاظت محیط زیست استان, طرح توجیهی هماهنگ با ضوابط, تعهد ایجادو تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت روغن های کشاورزی, گواهی نامه مربوط برای آموزش چگونگی کار با سیستم مانیتورینگ

مبدا دریافت و آغاز خدمت

تقاضای گیرنده خدمت

روش ارایه خدمت

غیر الکترونیکی

آدرس سامانه در صورت وجود

 

آدرس خدمت در سامانه mardom.ir

لینک خدمت

بیانیه سطح توافق خدمات فایل SLA

نام خدمت: صدور مجوز تولید روغن‏های آفت‏کش‏های گیاهی (شیمیایی و غیرشیمیایی)

سوالات پر تکرار

پاسخ

آیا در صورت داشتن پروانه فعالیت برای تولید آفتکش های شیمیایی می توان نسبت به تولید روغن های امولسیون شونده گیاهی اقدام نمود؟

خیر

اخذ پروانه فعالیت برای تولید روغن های امولسیون شونده گیاهی تابع چه شرایطی است؟

تابع شرایط عمومی حاکم بر صدور پروانه فعالیت فرمولاسیون سموم دفع آفات نباتی است مبنی بر قرارداشتن موضوع تولید روغن های امولسیون شونده گیاهی در اساسنامه شرکت  قرارداشتن 3 بند ذیل، در اساسنامه شرکت، یا سپردن تعهد محضری مبنی بر رعایت سه بند ذیل:

الف – شرکت موظف است قبل ازهرگونه فعالیت مندرج درموضوع شرکت که در حوزه وظایف سازمان حفظ نباتات قرار دارد، برای هر فعالیت با رعایت ضوابط سازمان حفظ نباتات اقدام نماید.

ب- درصورت بروز هر گونه تخلف از دستور العمل های موجود، سازمان حفظ نباتات می تواند نسبت به تعلیق و در صورت صلاحدید نسبت به لغو پروانه های صادره اقدام نماید.

ت- اصلاح و یا هر گونه تغییر در موضوع فعالیت (تولید روغن های امولسیون شونده گیاهی)مستلزم اخذ موافقت سازمان حفظ نباتات می باشد.

و نیز سایر شرایط مرتبط اعلامی مندرج در بخش مربوط به شرایط اعطای پروانه فرمولاسیون سموم دفع آفات نباتی در سایت اینترنتی سازمان حفظ نباتات.

 

آیا در صورت داشتن پروانه فعالیت تولید روغن های امولسیون شونده گیاهی می توان نسبت به تولید و فرمولاسیون های سموم دفع آفات نباتی اقدام نمود؟

خیر

شرایط حاکم بر معرفی مسئول فنی شرکت های تولید کننده روغن های امولسیون شونده گیاهی چگونه است؟

همانند شرایط اعلامی برای معرفی مسئول فنی کارخانجات فرمولاتور سموم دفع آفات نباتی

آیا پروانه فعالیت در حوزه تولید روغن های امولسیون شونده گیاهی دائمی است؟

خیر

در صورت عدم رعایت تعهدات و مسائل فنی توسط مسئول فنی و مدیر عاملو اعضاء هیئت مدیره موظف (صاحب/صاحبان امضاء) چه اقدامی صورت خواهد گرفت؟

پروانه فعالیت برای بار اول به مدت شش ماه و برای بار دوم به مدت یک سال و در صورت تکرار لغو دائم خواهد شد.

آیا امکان واگذاری پروانه فعالیت در حوزه تولید روغن های امولسیون شونده گیاهی به هر طریق وجود دارد؟

خیر این پروانه قابل واگذاری و یا انتقال به دیگران نمی باشد

تغییر مسئول فنی شرکت تولید کننده روغن های امولسیون شونده گیاهی امکان دارد؟

بلی تغییر مسئول فنی می بایست با کسب اجازه قبلی از سازمان حفظ نباتات انجام شود شرکت دارنده پروانه مس بایست مراتب را بطور کتبی با ذکر دلایل امر به سازمان حفظ نباتات اعلام نماید.


اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
سن : 
تحصيلات : 

آیا از نحوه ارایه این خدمت رضایت دارید؟

نحوه درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

میزان رضایت از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

میزان رضایت از بموقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهاد های شما

میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها در روند دریافت خدمت

تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای درخواست خدمت

ارسال


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0