شناسنامه خدمات

سازمان حفظ نباتات

نام خدمت کلان

ارائه خدمات حمایتی حفظ نباتات

شناسه خدمت کلان

13022484000

نام خدمت

امحاء سموم و آفت کشها

شناسه خدمت

13022484105

زیرگروه خدمت

كشاورزي، جنگلداري، ماهيگيري و شكار

نوع خدمت(از نظر ارتباطات دولت با مردم و کسب و کارها)

G2G دولت به دولت

ماهیت خدمت

تصدی گری

سطح خدمت

کشوری (خدمتی که در کل کشور ارایه می شود.)

آیا خدمت در میز خدمت حضوری نیز ارائه میشود؟

بله

آیا خدمت منجر به صدور مجوز میشود؟

خیر

شرح خدمت

 

سموم سنواتی به سمومی گفته می شود که تاریخ مصرف آن طبق تعریف،برای اثر گذاری با نظر سازندگان آنها منقضی شده و یا بر اساس قوانین ثبت سموم،استفاده از آنها ممنوع گردیده است.اینگونه سموم به هیچ عنوان امکان مصرف را نخواهد داشت و و بایستی با طی مراحل قانونی امحا شوند. سازمان حفظ نباتات موظف است در پایان هر سال مقادیر سموم فاسد و سنواتی که به عنوان پسماند محسوب میگردد به سازمان محیط زیست اعلام نماید.

مدارک مورد نیاز برای خدمت

 

درخواست کتبی, آمار سموم سنواتی موجود در انبار استان ها, بازدید از انبار

مبدا دریافت و آغاز خدمت

تقاضای گیرنده خدمت

روش ارایه خدمت

غیر الکترونیکی

آدرس سامانه در صورت وجود

 

آدرس خدمت در سامانه mardom.ir

لینک خدمت

بیانیه سطح توافق خدمات فایل SLA

نام خدمت: امحاء سموم و آفت کشها

سوالات پر تکرار

پاسخ

آیا سموم بلا استفاده و تاریخ منقضس را می توان به هر صورتی دفع کرد؟

خیر با توجه به ماهیت سموم دفع آنها باید بر اساس اصول علمی و تحت نظارت انجام شود.

امحاء سموم در چه محلهایی انجام میشود؟

تنها در سایت های دارای مجوز مربوطه از سازمان حفاظت محیط زیست

سایت های مورد تایید برای امحاء سموم را به چه ترتیبی می توان یافت؟

 

با مراجه به درگاه اینترنتی سازمان حفاظت محیط زیست و مشاهده فهرست سایت های مورد تایید برای این کار.

ضوابط امحاء ظروف خالی سموم چگونه است ؟

 

امحاء ظروف سموم میز مشمول ضوابط امحاء سموم بوده و باید ضمن جمع آوری اصولی تحت نظارت واحد های مسئول انجام شود.


اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
سن : 
تحصيلات : 

آیا از نحوه ارایه این خدمت رضایت دارید؟

نحوه درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

میزان رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای درخواست خدمت

میزان رضایت از نحوه ارائه خدمت براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

میزان رضایت از نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه در مراجعه تلفنی یا حضوری

میزان رضایت از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در مراجعه حضوری

میزان رضایت از بموقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهاد های شما

میزان رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها در روند دریافت خدمت

تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای درخواست خدمت

ارسال


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0