پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 944
next    /  2 prev
پياده سازی و نهايی شدن کامل سامانه مانيتورينگ آفت کش ها
رونمایی از سامانه جامع مانیتورینگ آفت كش ها با حضور ریاست محترم سازمان
سامانه جامع مانيتورينگ آفت کش ها بستری فراهم شده در زمينه پايش آفت کش ها از مرحله نياز سنجی از استانها، تدارک، تأمين و توزيع هدفمند تا مرحله عرضه به بهره بردار با رويکرد هوشمندسازی و برقراری ارتباطات الکترونيک با ساير سامانه های کشور است .

طی آيينی در روز سه شنبه مورخ 99/11/28 با حضور رياست محترم سازمان حفظ نباتات، مدير کل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی، معاونين سازمان حفظ نباتات، نماينده ولی فقيه در سازمان، مدير کل دفتر آفت کش ها از سامانه جامع مانيتورينگ آفت کش ها رونمايی شد .

 

دکتر سعيده نوربخش در حاشيه مراسم در مصاحبه با روابط عمومی سازمان حفظ نباتات در خصوص رونمايی از سامانه جامع مانيتورينگ آفت کش ها اظهار داشت : سازمان حفظ نباتات در راستای مأموريت سازمانی خويش در حوزه برنامه ريزی، سياست گذاری و نظارت بر ورود و توليد آفت کش های کشاورزی در سطح کشور و بهره مندی از توان بالقوه فن آوری اطلاعات و ارتباطات اقدام به طراحی و راه اندازی و استقرار سامانه جامع مانيتورينگ آفت کش ها نموده است .

مدير کل دفتر آفت کش ها در پايان در خصوص اهداف راه اندازی سامانه مذکور گفت : نظارت دقيق بر فرآيند تأمين و توزيع آفت کش ها با محوريت تسهيل امور، سرعت کار، دقت و شفافيت اطلاعات غايت اصلی راه اندازی سامانه مذکور بوده است .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0