جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 441
بازدید وزیرجهاد کشاورزی از سوله نگهداری ذرت و بسته‌بندی کود شیمیایی
​وزیرجهاد كشاورزی از سوله نگهداری ذرت و بسته بندی كودشیمیایی واقع در بندرشهیدرجایی در استان هرمزگان از نزدیك بازدید كرد.
کاظم خاوازی وزیرجهادکشاورزی صبح امروز در سفر به استان هرمزگان با عزیمت به بندر شهید رجایی از سوله نگهداری ذرت و بسته‌بندی کودشیمیایی بازدید کرد.

خاوازی وزیرجهادکشاورزی در سفر به استان هرمزگان و بندرعباس هم‌اکنون از  بندر شهیدرجایی و سوله نگهداری ذرت و بسته‌بندی کودشیمیایی بازدید کرد و در ادامه با توجه به حساسیت مسائل گمرکی کشور و رسیدگی به مسائل تجارت خارجی که از جمله اهداف این سفر است در جلسه‌ای که در بندر شهید رجایی در حال برگزاری است در معیت اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری تصمیمات لازم برای سرعت بخشی به روند ترخیص کالا و تخلیه بنادر اتخاذ خواهد شد.

همچنین اسحاق جهانگیری با ورود به استان هرمزگان گفت: این استان نقش بسیار مهمی در بخش‌های مختلف به‌خصوص اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی بندر شهید رجایی را از مهم‌ترین بنادر کشور در حوزه تجارت خارجی و واردات و صادرات برشمرد و گفت: بازدید از این بندر و رسیدگی به مسائل تجارت خارجی از جمله اهداف این سفر است چرا که کشور در مقطع فعلی نیاز مبرمی به واردات کالاهای مورد نیاز از طریق بنادر دارد.

وی افزود: البته مرکز اصلی واردات کالاهای اساسی بندر امام خمینی (ره) و مرکز واردات کالاهای صنعتی بندر شهید رجایی است و براساس گزارش‌های دریافت شده حجم قابل توجهی از کالاهای صنعتی و بعضاً کالاهای اساسی در بنادر مانده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0