• time : 14:26
  • Date : Mon Jun 22, 2026
  • item visited : 29
هم‌افزایی مجلس و سازمان حفظ نباتات در مسیر ارتقای امنیت غذایی
در راستای تقویت همکاری‌های تقنینی و اجرایی برای حفاظت از محصولات کشاورزی، روز دوشنبه اول تیرماه ۱۴۰۵، نشست تخصصی میان سازمان حفظ نباتات کشور و رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، این نشست با حضور مریم جلیلی‌مقدم، رئیس سازمان حفظ نباتات و محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، همچنین جمعی از نمایندگان مجلس از جمله بهشید برخوردار (رئیس کمیته تخصصی حفظ نباتات)، حامد یزدیان (نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون کشاورزی) و سیدرحمت‌الله پریچهر (معاون امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی) تشکیل گردید.
 

در این جلسه، مریم جلیلی‌مقدم ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۴ و تحلیل اقدامات ویژه در ایام «جنگ رمضان»، به تبیین دستاوردهای کلیدی و چالش‌های سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵ پرداخت.
 

رئیس سازمان حفظ نباتات با تأکید بر ضرورت تقویت پیوند میان بدنه کارشناسی و نهاد قانون‌گذار، نقش حمایت‌های تقنینی را در پیشبرد مأموریت‌های سازمان کلیدی دانست. وی در این نشست با ترسیم نمایی کلی از ساختار، اهداف و مأموریت‌های سازمان، خواستار هم‌گرایی بیشتر برای رفع موانع و ارتقای سطح نظارت‌های حفاظتی در بخش کشاورزی کشور شد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.13.0
    V6.1.13.0