Saturday, July 27, 2024
  • time : 09:24
  • Date : Sun Jan 22, 2023
  • item visited : 319
دیدار با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی

سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با نماینده مکرم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور ، در این دیدار ابتدا حجت الاسلام دکتر شاهمرادیان به بیان گزارش مختصری از برنامه های فرهنگی و رویکرد تعامل محور و همراه آقای دکتر رنجبر اقدم پرداخت. ️

در ادامه سرپرست سازمان حفظ نباتات ضمن تقدیر از نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به بیان برنامه ها و اهداف سازمان اشاره کرد.

دکتر رنجبر اقدم به تشریح اولویت های سازمان در حوزه سلامت، مبارزه بیولوژیک، قرنطینه و مسائل مختلف پرسنلی پرداخت. وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعامل و همراهی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و نقش موثر این حوزه در تعالی فرهنگ سازمانی و کمک به بخش تخصصی اشاره کرد. ️

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه ضمن تبریک انتصاب دکتر رنجبر اقدم برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و به بیان نگاه دین پایه به برنامه ها و شاخص ها و مولفه های مدیریتی و تعالی پرداخت. 

حجت الاسلام و المسلمین ربانی حوزه سلامت را از مهمترین حوزه های ماموریتی وزارت جهاد کشاورزی دانست و اهمیت توجه به سلامت محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی را از دیدگاه اسلام مورد تائید و تاکید قرار داد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0