Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Tue Jun 30, 2020
  • item visited : 543
وزیر جهاد کشاورزی: ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه پایاب سد گیوی اختصاص می‌یابد
وزیر جهاد كشاورزی گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام گرفته ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه پایاب سد گیوی برای تكمیل علمیات اجرایی این طرح بزرگ اختصاص می‌یابد.
کاظم خاوازی بعد از ظهر ديروز در بازدید از مجموعه گلخانه‌ای شهرستان کوثر اظهار داشت: احداث شهرک های گلخانه ای علاوه بر نقش ویژه در تحقق شعار جهش تولید خواهد داشت در توسعه اقتصادی منطقه و افزایش میزان اشتغالزایی جوانان نیز نقش موثری دارد.

وی با اشاره به اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در حوزه گلخانه افزود: وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم و در تعامل با دستگاه‌های اجرایی مربوطه و سازمان‌ها و ادارات زیر مجموعه اهتمام ویژه‌ای در خصوص ایجاد و راه اندازی مجموعه‌ها و شهرک‌های بزرگ گلخانه‌ای در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق مستعد دارد.

خاوازی از اختصاص اعتبارات لازم به پروژه سد گیوی خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام گرفته ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه پایاب سد گیوی برای تکمیل علمیات اجرایی این طرح بزرگ اختصاص می‌یابد.

وزیر جهاد کشاورزی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای استان اردبیل را ضروری دانست و بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده با دستگاه‌های اجرایی مربوطه ضمن تسریع در روند عملیات اجرایی شهرک‌های گلخانه‌ای در مناطق مختلف استان اردبیل اعتبارات لازم برای ۳۵۰ هکتار از مجموعه‌های گلخانه در این استان تامین خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه استان اردبیل قطب کشاورزی است اظهار کرد: استان اردبیل علاوه بر اینکه قطب کشاورزی کشور است در حوزه شهرک‌های گلخانه‌ای نیز با ظرفیتی که این که در این منطقه وجود دارد می‌تواند محصولات خوبی را تولید کند.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0